XIRONA RACING
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndicePortalBuscarÚltimas imágenesimageshackRegistrarseConectarse

 

Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!!

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo 
Ir a la página : Precedente  1, 2
Autor Mensaje
SëRGï_48
a ver quien me despegatina
a ver quien me despegatina
SëRGï_48

Fecha de inscripción : 04/11/2009

Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!!   Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 EmptyJue Nov 05 2009, 03:42

Z750 escribió:
Benvingut pel xirona racing SERGI 48 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 106851
Kina amoto mes guapa ke tens nano Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 676149
Merci Crack!!

A mi m'agrada el teu Nick!! xDDDD

MERCI PER LA BENVINGUDA!! Em sento com a casa!! XDD
Volver arriba Ir abajo
SëRGï_48
a ver quien me despegatina
a ver quien me despegatina
SëRGï_48

Fecha de inscripción : 04/11/2009

Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!!   Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 EmptyJue Nov 05 2009, 03:42

gus escribió:
hola noi bienvenido Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 106851
Merci craaack!!

BIEN HALLADO!!! Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 106851
Volver arriba Ir abajo
explain
vendo pegatinas
vendo pegatinas
explain

Fecha de inscripción : 24/03/2008

Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!!   Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 EmptyJue Nov 05 2009, 04:22

benvingut sergi 13 13 13 13
Volver arriba Ir abajo
https://xirona-racing.superforo.net
SëRGï_48
a ver quien me despegatina
a ver quien me despegatina
SëRGï_48

Fecha de inscripción : 04/11/2009

Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!!   Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 EmptyJue Nov 05 2009, 04:25

explain escribió:
benvingut sergi 13 13 13 13
Moltes gràcies Crack!! Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 676149
Volver arriba Ir abajo
gus
vendo pegatinas
vendo pegatinas
gus

Fecha de inscripción : 01/05/2009

Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!!   Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 EmptyJue Nov 05 2009, 08:43

noi el Z es un pelota Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774 la tuya es mas xula Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774
Volver arriba Ir abajo
SëRGï_48
a ver quien me despegatina
a ver quien me despegatina
SëRGï_48

Fecha de inscripción : 04/11/2009

Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!!   Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 EmptyJue Nov 05 2009, 08:45

gus escribió:
noi el Z es un pelota Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774 la tuya es mas xula Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774
Jajajajajajajajajajaja 16
Volver arriba Ir abajo
gus
vendo pegatinas
vendo pegatinas
gus

Fecha de inscripción : 01/05/2009

Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!!   Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 EmptyJue Nov 05 2009, 08:52

Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 676149 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 676149 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 676149 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774
Volver arriba Ir abajo
vantxo
a ver quien me despegatina
a ver quien me despegatina
vantxo

Fecha de inscripción : 26/05/2009

Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!!   Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 EmptyVie Nov 06 2009, 00:17

Benvingut nano, en Z750 es un bon noi, pero..... jejeje, si el vols seguir.... et fiques millor al circuit amb ell. A veure si en la propera sortida ens juntem els tres i els ensenyem alguna cosa als italianinis. jejeje.

P.D. q no s'ofengui ningú, q jo no he d'ensenyar res...
Volver arriba Ir abajo
Invitado
Invitado



Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!!   Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 EmptyVie Nov 06 2009, 00:50

SIQUE ENSENYES VANTXO

LA PUNTA DELS PEUS ENSENYES, AJAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!!!!
Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774

CONYES PART, US AGRAEIXO QUE US AFEGIU EN LA MEVA GUERRA CONTRA LES MÀQUINES REBELS ITALIANES !!!!!!!!!!!!!!!!!
Volver arriba Ir abajo
vantxo
a ver quien me despegatina
a ver quien me despegatina
vantxo

Fecha de inscripción : 26/05/2009

Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!!   Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 EmptyVie Nov 06 2009, 00:52

aaay la punta la punta, paso d'ensenyarte-la a tu!!!!! Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774 (ei q consti q jo estic treballant, eh? q sembla q tmb estigui a casa, pr no ho digeu a ningú, ppsstttttt)
Volver arriba Ir abajo
Invitado
Invitado



Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!!   Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 EmptyVie Nov 06 2009, 00:54

I JO TB TREBALLANT NANO!!!!!!!!!!!!!!
DE BAIXA A CASA PERO FENT TELETRABAJO (E-MAIL, EXCELS I CONTROL FINANCER VIA WEB)

I TOT NOMES AMB UNA MA !!!!!!!!
ARA VAIG A DINAR I DESPRES MES QUE HE DE PREPARAR ELS INFORMES DE FINAL DE MES PER DEMA

Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 365460
Volver arriba Ir abajo
SëRGï_48
a ver quien me despegatina
a ver quien me despegatina
SëRGï_48

Fecha de inscripción : 04/11/2009

Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!!   Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 EmptyVie Nov 06 2009, 01:48

Caram!!

Tothom currant!! jejejejeje

Soc l'unic que estic de vacances i acaba d'arriba a casa de fer un vol amb moto?? xDDDD (no vull donar enveja a ningu jejejeje).

Pues jo no tinc res més que fer que aprendre de tothom... ja que soc tot un novato sobre la moto... Porto 7 mesos amb la moto i cada dia aprenc una cosa nova... jejejeje Pero cada dia m'agrada més... cada dia m'agrada buscarli més el límit (dins del limit dels novatos xDD)

SALUTACIONS!!
Volver arriba Ir abajo
Invitado
Invitado



Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!!   Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 EmptyVie Nov 06 2009, 02:00

SëRGï_48 escribió:
Caram!!

Tothom currant!! jejejejeje

Soc l'unic que estic de vacances i acaba d'arriba a casa de fer un vol amb moto?? xDDDD (no vull donar enveja a ningu jejejeje).

Pues jo no tinc res més que fer que aprendre de tothom... ja que soc tot un novato sobre la moto... Porto 7 mesos amb la moto i cada dia aprenc una cosa nova... jejejeje Pero cada dia m'agrada més... cada dia m'agrada buscarli més el límit (dins del limit dels novatos xDD)

SALUTACIONS!!

malament!!!!!!!!!! no el busquis per que et pinyaràs, relaxat i deixa't portar, la moto pot fer més coses del que et penses, ella quasi no te limit, el pilot si, el 99% de les vegades, falla el pilot.
Si vas al límit, no tindràs marge de racció, i la carretera no és un circuit.
De veritat Sergi, ves al 70-75%, deixa que la moto et porti i no vulguis seguir als que saben molt, aqui a les sortides s'espera a tothom, i cadascú va al seu ritme

que per aquest any ja hem tingut prou

Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 676149 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 676149 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 676149 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 676149
Volver arriba Ir abajo
SëRGï_48
a ver quien me despegatina
a ver quien me despegatina
SëRGï_48

Fecha de inscripción : 04/11/2009

Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!!   Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 EmptyVie Nov 06 2009, 02:17

LordFazer escribió:
malament!!!!!!!!!! no el busquis per que et pinyaràs, relaxat i deixa't portar, la moto pot fer més coses del que et penses, ella quasi no te limit, el pilot si, el 99% de les vegades, falla el pilot.
Si vas al límit, no tindràs marge de racció, i la carretera no és un circuit.
De veritat Sergi, ves al 70-75%, deixa que la moto et porti i no vulguis seguir als que saben molt, aqui a les sortides s'espera a tothom, i cadascú va al seu ritme

que per aquest any ja hem tingut prou

Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 676149 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 676149 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 676149 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 676149
Ho sé ho se...

Era una manera de parlar jejejeje

Mai vaig al 100%, perquè encara li tinc respecte... i tinc al cap molt present que a la carretera no és lloc per nar més a més... No em conec la moto encara... per tant no buscaré el total del mànec...

Soc una persona que quan m'emporto algun susto (per petit que sigui) després estic un bon temps reflexionant... jejeje

SOC CONSCIENT DEL PERILL EN SERIO xDD

MERCI PEL CONSELL!!!
Volver arriba Ir abajo
vantxo
a ver quien me despegatina
a ver quien me despegatina
vantxo

Fecha de inscripción : 26/05/2009

Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!!   Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 EmptyVie Nov 06 2009, 03:06

Fes cas a l'avi Lord, q ell ja sap q es aixo d voler anar a més,jeje. I la Z fa lo q li demanis si vols més t'ho donarà, però a lo millor ets tu el q no pot més, i aquí el problema.
Volver arriba Ir abajo
EnriKo
a ver quien me despegatina
a ver quien me despegatina
EnriKo

Fecha de inscripción : 30/09/2008

Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!!   Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 EmptyVie Nov 06 2009, 03:31

SëRGï_48 escribió:
Caram!!

Tothom currant!! jejejejeje

Soc l'unic que estic de vacances i acaba d'arriba a casa de fer un vol amb moto?? xDDDD (no vull donar enveja a ningu jejejeje).

Pues jo no tinc res més que fer que aprendre de tothom... ja que soc tot un novato sobre la moto... Porto 7 mesos amb la moto i cada dia aprenc una cosa nova... jejejeje Pero cada dia m'agrada més... cada dia m'agrada buscarli més el límit (dins del limit dels novatos xDD)

SALUTACIONS!!

Que cabr... aqui restregant-nos que esta de vacances Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 118697


Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774
Pues t'apuntes a la sortideta del dissabte home!Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 656205

V's
Volver arriba Ir abajo
absolut-gsxr
a ver quien me despegatina
a ver quien me despegatina
absolut-gsxr

Fecha de inscripción : 25/03/2008

Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!!   Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 EmptyVie Nov 06 2009, 03:38

Ei!!!! que jo també estic de vacances Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 590272 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 590272 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 590272 ( pero forçades Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 118697 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 67379 ) Així que m agradaria més poguer treballar, i ahir que me vaig deixar caure per l empresa i vaig veure el meu petit allà aparcat....., encara em van venir més ganes Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 499819 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 499819 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 499819

Pero bueno, és el que toca, osigui que tampoc m espereu aquesta vegada per la sortida del dissabte Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 151583
Volver arriba Ir abajo
vantxo
a ver quien me despegatina
a ver quien me despegatina
vantxo

Fecha de inscripción : 26/05/2009

Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!!   Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 EmptyVie Nov 06 2009, 03:41

Joder Absolut, q no et deixes veure el pel Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774 Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 334774 . Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 45118 cuanto cabrón suelto.... Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 45118
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado




Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!!   Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!! - Página 2 Empty

Volver arriba Ir abajo

Holaaa Holaaaaa Holaaaaaaaa!! Un Zetero Más!!

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba 
Página 2 de 2. Ir a la página : Precedente  1, 2

Permisos de este foro: No puedes responder a temas en este foro.
XIRONA RACING :: PRESENTACIONES -