XIRONA RACING
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndicePortalBuscarÚltimas imágenesimageshackRegistrarseConectarse

 

Jau "Xironins", es pot??

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo 
Ir a la página : Precedente  1, 2
Autor Mensaje
Invitado
Invitado



Jau "Xironins", es pot?? - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Jau "Xironins", es pot??   Jau "Xironins", es pot?? - Página 2 EmptyVie Abr 24 2009, 10:19

NUNETTA escribió:
absolut-gsxr escribió:





Hola Núria benvinguda a aquesta casa. Esperem veure´t en alguna sortida 5



Aprofito per dir-te que tenim alguna cosa en comú.;

Dius que condueixes una Tortuga, jo entre setmana també jejeje.


10



Jau "Xironins", es pot?? - Página 2 IMG_0084



Peró els caps de setmana la cambio per un llebra molt ràpida Sad Sad Sad


Ottia com mola la tortuguetaaaa!! jo em vull treure el carnet de camió peró nosé si timndré collons de fer moure una tortuga com la teva!! xDDDD


Nunetta sense cap anim de polimitzar res de res pero hi-ha un dit que diu que els homes tenen dos cullons pero las dones dos o-varis
study study study study study study study study study study study study study
Volver arriba Ir abajo
Invitado
Invitado



Jau "Xironins", es pot?? - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Jau "Xironins", es pot??   Jau "Xironins", es pot?? - Página 2 EmptyVie Abr 24 2009, 10:26

Y un altre detallet aqui tothom hola nuneta que tal com estas i cap de vosaltrees te el detall de penjarli
la foto de la tortugeta com deu mana 10 10 10 10 10



Ja u fare jo va:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Jau "Xironins", es pot?? - Página 2 Nunetta
Volver arriba Ir abajo
Calambre
a ver quien me despegatina
a ver quien me despegatina
Calambre

Fecha de inscripción : 06/06/2008

Jau "Xironins", es pot?? - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Jau "Xironins", es pot??   Jau "Xironins", es pot?? - Página 2 EmptyVie Abr 24 2009, 10:33

Benvinguda Nuneta!!! 13 13 13 13 13 13

Haurem de crear un post permanent per que ens expliquis aquests viatges tan guapos que t´has fet 5 5 5 5

Has anat a la illa de man?? aixo si que ha de ser una canya.. 8
Volver arriba Ir abajo
Invitado
Invitado



Jau "Xironins", es pot?? - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Jau "Xironins", es pot??   Jau "Xironins", es pot?? - Página 2 EmptyVie Abr 24 2009, 11:06

Calambre escribió:
Benvinguda Nuneta!!! 13 13 13 13 13 13

Haurem de crear un post permanent per que ens expliquis aquests viatges tan guapos que t´has fet 5 5 5 5

Has anat a la illa de man?? aixo si que ha de ser una canya.. 8


Calla, calla...no m'en parlis del TT.. al 2007 havia d'anar-hi, ja tenia el ferry pagat de liverpool a la illa i tornada i el camping pero vai caure i el viatge de la meva vida a pendre pel cul i casi 400e també!! amés era l'any del centenari i venia unperiodista de tve1 a rodar el viatge...en fi, desde akell dia no e tornat a viatjar xDDD Estik traumada!! Cuantes llagrimes vai deixar caure...semblava k sem enfonces el mon...buenu apart d'aixó tampoc e viatjat xké la vida a vegades es complica força... pero wenu, ja vindrán temps millors!! akest any si puc em toca GP DE MISANO...i al TT, mmmmm pos tink 29 anys, abans dels 35 he de anar-hi, i tornar a nurburg i anar a assen, i a tants llocs....xD temps al temps k fins als 69 jo vai en moto...xDDDDDDD
Volver arriba Ir abajo
Invitado
Invitado



Jau "Xironins", es pot?? - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Jau "Xironins", es pot??   Jau "Xironins", es pot?? - Página 2 EmptyVie Abr 24 2009, 11:08

Asias spiker x lo de la foto...k deu t'ho pagui!! :P
Volver arriba Ir abajo
Calambre
a ver quien me despegatina
a ver quien me despegatina
Calambre

Fecha de inscripción : 06/06/2008

Jau "Xironins", es pot?? - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Jau "Xironins", es pot??   Jau "Xironins", es pot?? - Página 2 EmptyVie Abr 24 2009, 11:20

NUNETTA escribió:
Calambre escribió:
Benvinguda Nuneta!!! 13 13 13 13 13 13

Haurem de crear un post permanent per que ens expliquis aquests viatges tan guapos que t´has fet 5 5 5 5

Has anat a la illa de man?? aixo si que ha de ser una canya.. 8


Calla, calla...no m'en parlis del TT.. al 2007 havia d'anar-hi, ja tenia el ferry pagat de liverpool a la illa i tornada i el camping pero vai caure i el viatge de la meva vida a pendre pel cul i casi 400e també!! amés era l'any del centenari i venia unperiodista de tve1 a rodar el viatge...en fi, desde akell dia no e tornat a viatjar xDDD Estik traumada!! Cuantes llagrimes vai deixar caure...semblava k sem enfonces el mon...buenu apart d'aixó tampoc e viatjat xké la vida a vegades es complica força... pero wenu, ja vindrán temps millors!! akest any si puc em toca GP DE MISANO...i al TT, mmmmm pos tink 29 anys, abans dels 35 he de anar-hi, i tornar a nurburg i anar a assen, i a tants llocs....xD temps al temps k fins als 69 jo vai en moto...xDDDDDDD


Pues una verdadera putada haver patit una caiguda amb tot preparat... 7 Aquell any un company de feina hi va anar amb Harley; em va dir que es el mes genial que havia fet en moto 9 Com tu dius tens mooooooolts anys per fer ho realitat study study study study study study study
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado




Jau "Xironins", es pot?? - Página 2 Vide
MensajeTema: Re: Jau "Xironins", es pot??   Jau "Xironins", es pot?? - Página 2 Empty

Volver arriba Ir abajo

Jau "Xironins", es pot??

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba 
Página 2 de 2. Ir a la página : Precedente  1, 2

Permisos de este foro: No puedes responder a temas en este foro.
XIRONA RACING :: PRESENTACIONES -