|
|
|
Autor |
Mensaje |
Klaus.R
curbeando
|
Tema: Gracias a todos Sáb Nov 21 2009, 00:21 |
|
|
Klaus R os da las gracias por la bienvenida Sunday ,tienes razon,i ya tengo ganas de ver quien sabe cojer las curvas mas rectos Lord o yo
|
|
|
|
Invitado
Invitado
|
Tema: Re: Gracias a todos Sáb Nov 21 2009, 00:36 |
|
|
- Klaus.R escribió:
- Klaus R os da las gracias por la bienvenida
Sunday ,tienes razon,i ya tengo ganas de ver quien sabe cojer las curvas mas rectos Lord o yo No anem per aquest camí, no t'ho aconsello, què tal si agafem les curves gaudint del paisatge, la companyia i sobretot el plaer d'anar en moto???
Però fins d'aquí 4 ó 5 mesos, almenys jo (quan arribi el bon temps, yupiiiiiiiii)
|
|
|
|
amarilis
a ver quien me despegatina
|
Tema: Re: Gracias a todos Mar Nov 24 2009, 04:13 |
|
|
HOLA! chachi... jejeje
|
|
|
|
EnriKo
|
Tema: Re: Gracias a todos Mar Nov 24 2009, 04:55 |
|
|
- LordFazer escribió:
- Klaus.R escribió:
- Klaus R os da las gracias por la bienvenida
Sunday ,tienes razon,i ya tengo ganas de ver quien sabe cojer las curvas mas rectos Lord o yo No anem per aquest camí, no t'ho aconsello, què tal si agafem les curves gaudint del paisatge, la companyia i sobretot el plaer d'anar en moto???
Però fins d'aquí 4 ó 5 mesos, almenys jo (quan arribi el bon temps, yupiiiiiiiii) Joer Lord, estas fatal! Vas amenaçant a totes les ducatis que te passen per davant i ara demanes calma!! Va que ja queda menys!! V'ss
|
|
|
|
Invitado
Invitado
|
Tema: Re: Gracias a todos Mar Nov 24 2009, 07:14 |
|
|
Enric, una cosa és la conya marinera i que tots ens riguem (jo el primer, de la primera eprsona que ric és de mi mateix)
L'altre és agafar-nos en sèrio tot això que diem. Ja saps que tot és conya i que per aquest any ja hem cobert el cupo d'accidentats (i espero que per força anys més)
A més, anant amb calma i a poc a poc, tens més estabilitat per apuntar i "bloquejar" objectiu que es diu en termes d'aviació de combat:
|
|
|
|
EnriKo
|
Tema: Re: Gracias a todos Mar Nov 24 2009, 08:12 |
|
|
- LordFazer escribió:
- Enric, una cosa és la conya marinera i que tots ens riguem (jo el primer, de la primera eprsona que ric és de mi mateix)
L'altre és agafar-nos en sèrio tot això que diem. Ja saps que tot és conya i que per aquest any ja hem cobert el cupo d'accidentats (i espero que per força anys més)
A més, anant amb calma i a poc a poc, tens més estabilitat per apuntar i "bloquejar" objectiu que es diu en termes d'aviació de combat:
Jejejeje ja hi conto ja que va de conya, però em fa gracia les dues versions, sembles tenir multiples personalitats!!!
|
|
|
|
Invitado
Invitado
|
Tema: Re: Gracias a todos Mar Nov 24 2009, 08:43 |
|
|
se li diu trastorn bipolar....
Ja m'ho diu l'Eva, que fora del llit soc un warru sexual,,,,,,,,,,,,,,
però a dins encara ho soc més !!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
Contenido patrocinado
|
Tema: Re: Gracias a todos |
|
|
|
|
|