|
Autor |
Mensaje |
fz_nuhn
curbeando
|
Tema: un més.....a xirona Lun Jul 07 2008, 04:39 |
|
|
i'm uri, i això que avui navegant perdut pels foros....me trobat amb el vostre....i veient que es de la meva ciutat......pues com no entrari!!!!
Res, esperu anar xerrant per aki i haviam si m escapu mes endevant a alguna surtideta que era am el curru pues com que està impossible!!!....
sok d'aki dalt la muntanya de montjuic!!!
per tots!!
|
|
|
|
Invitado
Invitado
|
Tema: Re: un més.....a xirona Lun Jul 07 2008, 04:52 |
|
|
Benvingut company ahir es va fer una i avui una altra (acabo de dutxar-me)
quan vulguis (una altra fazer)
sigues respectuòs i seràs molt ben acollit (jo només porto 2 mesos i estic encantat)
|
|
|
|
Jesuu
vendo pegatinas
|
Tema: Re: un més.....a xirona Lun Jul 07 2008, 04:55 |
|
|
- fz_nuhn escribió:
- i'm uri, i això que avui navegant perdut pels foros....me trobat amb el vostre....i veient que es de la meva ciutat......pues com no entrari!!!!
Res, esperu anar xerrant per aki i haviam si m escapu mes endevant a alguna surtideta que era am el curru pues com que està impossible!!!....
sok d'aki dalt la muntanya de montjuic!!!
per tots!!
Pues se muy bienvenido fz_nuhn, espero que pases buenos ratos por aqui, y a ver si nos conocemos pronto.
Un saludo.
|
|
|
|
explain
vendo pegatinas
|
Tema: Re: un més.....a xirona Lun Jul 07 2008, 05:41 |
|
|
benvingut
|
|
|
|
fz_nuhn
curbeando
|
Tema: Re: un més.....a xirona Lun Jul 07 2008, 06:13 |
|
|
lordfazer
respecte sempre.....! jijiji.....
ja vist que hi ha mol bon ambient pr aki!!!
v'ssss
|
|
|
|
Invitado
Invitado
|
Tema: Re: un més.....a xirona Lun Jul 07 2008, 08:21 |
|
|
Benvingut company pase ke les birres alesta vegada les possu jo
|
|
|
|
Wolw
vendo pegatinas
|
Tema: Re: un més.....a xirona Mar Jul 08 2008, 06:38 |
|
|
Benvingut Fz_nuhn,
|
|
|
|
Juanslx
despegatinador master
|
Tema: Re: un més.....a xirona Mar Jul 08 2008, 23:40 |
|
|
Bienvenido Nen, desde Els Químics de Xirona!
|
|
|
|
Invitado
Invitado
|
Tema: Re: un més.....a xirona Miér Jul 09 2008, 00:16 |
|
|
Els quimics juanslx?????????????? joer, som veins
Torno a donar la benvinguda al camarada fazer desde Girona-Oficina DNI Sector Migdia
|
|
|
|
Juanslx
despegatinador master
|
Tema: Re: un més.....a xirona Miér Jul 09 2008, 03:16 |
|
|
sip Lord... vivo cerca del edificio de Els Químics y curro a 100 m. de Migdia y carrer de la Creu te suena???
Saludos!
|
|
|
|
Invitado
Invitado
|
Tema: Re: un més.....a xirona Miér Jul 09 2008, 03:49 |
|
|
mmmmmmm aixo sona a restaurant 100 metres? o com no sigui el sucamulla a montilivi o lo que tinc a prop de casa es el Viaggio o be l'italia o i el japo o el xino bueno si veus una fazer negra pel barri amb pegatines vermelles de Xirona racing..... doncs saluda
|
|
|
|
Juanslx
despegatinador master
|
Tema: Re: un més.....a xirona Miér Jul 09 2008, 04:09 |
|
|
- LordFazer escribió:
- mmmmmmm
aixo sona a restaurant 100 metres? o com no sigui el sucamulla a montilivi o lo que tinc a prop de casa es el Viaggio o be l'italia o i el japo o el xino bueno si veus una fazer negra pel barri amb pegatines vermelles de Xirona racing..... doncs saluda
de Restaurante, naaa que mi familia es la que está en la hostelería...
Yo curro en una Immo... en Trav. de la Creu i c/ de la Creu...
Ya nos conoceremos en alguna salida
|
|
|
|
yamafz6
despegatinador senior
|
Tema: Re: un més.....a xirona Miér Jul 09 2008, 05:59 |
|
|
- LordFazer escribió:
- mmmmmmm
aixo sona a restaurant 100 metres? o com no sigui el sucamulla a montilivi o lo que tinc a prop de casa es el Viaggio o be l'italia o i el japo o el xino bueno si veus una fazer negra pel barri amb pegatines vermelles de Xirona racing..... doncs saluda lordfazer,yo també tinc una fazer,pró la naket.habera si enys veiem en alguna surtida.salutacions.
|
|
|
|
Invitado
Invitado
|
Tema: Re: un més.....a xirona Miér Jul 09 2008, 06:31 |
|
|
juer farem el club yamaha FZ!!!!! explain la fz1 en jesuu, tu i el "nen" nou la naked i el menda la fazer semicarenada /es que tinc el cutis delicat)
a veure quan fem una sortideta, que això sembla que s'està reanimant. M'havien dit de sortides de 30 motos (1 cop) però amb uns 10-12 ja fan por per la carretera
vinga, a liar-la !!!!!!!!!!!!
vvvvvvvsssssssssssssssss
|
|
|
|
fz_nuhn
curbeando
|
Tema: Re: un més.....a xirona Miér Jul 09 2008, 09:23 |
|
|
ajaj...sisi....7 fz i altres motos.....ja vei d aki pok dientse sector fz- xirona racing jajajaj
en fi, ke si, aviam kuan es fa una sortideta!!...jo disabte vai am l'amik de la r1 a lloret aviam ke i trobem per alla!!! ajja
kuideuvos gent!!..
PD: jo anava a la salle.....segur ek kuan era petit us envejava les motos kuan pasaveu!jajajajja
v'ssss
|
|
|
|
Invitado
Invitado
|
Tema: Re: un més.....a xirona Vie Jul 11 2008, 07:02 |
|
|
envejaaaaaa????????????? de la meva fantàstica DERBI VARIANT trucada a 80 amb un metrakit de doble escape???????????????????? No se si les nenes de la salle em miren ara quins temps. Quan era un JIG (Jove, inconscient i Gamberro) me la van robar las 21 anys i despres fins els 33 no vaig tornar a tenir més moto
|
|
|
|
fz_nuhn
curbeando
|
Tema: Re: un més.....a xirona Dom Jul 13 2008, 01:21 |
|
|
ajaj....jo am la meva bultaco am les 4 paridetes tipikes..... ....(i'm a )....
ara ki sap eh?...ja no vas al cole, ets fas gran....aix...amb lu maku ke era esta alla fora am el teu bokata i veien kom pasaven els altres....jaja...ke ara sok jo!! jijiji
en fi....sempre e dit ke si ma sobrés la pasta.....no dubtaria en agafa un 49cc i trukarla fins ke no es pugués mes.....muntar i desmuntar,...xD....ki no l'havia desmuntat vegades i kuan la muntaves et sobravencargols, roskes.....ara se perke va akavar al xatarreru!ajaja
|
|
|
|
Invitado
Invitado
|
Tema: Re: un més.....a xirona Mar Jul 15 2008, 08:10 |
|
|
iep! benvingut!
|