|
Autor |
Mensaje |
Invitado
Invitado
|
Tema: salut gironins! Sáb Jul 12 2008, 23:22 |
|
|
encara no m'havia presentat pq encara espero la moto... ara si tot va be la podre recollir la setmana vinent. soc en jordi, visc a banyoles i espero una yamaha fazer (any 2002). us he trobat a traves del motos.net. espero poder fer alguna sortida aviat amb vosaltres (tot i ke anira limitada i no en se gens...)
salut!
|
|
|
|
PATXILAU
despegatinador senior
|
Tema: Re: salut gironins! Dom Jul 13 2008, 00:17 |
|
|
- yamnis escribió:
- encara no m'havia presentat pq encara espero la moto... ara si tot va be la podre recollir la setmana vinent. soc en jordi, visc a banyoles i espero una yamaha fazer (any 2002). us he trobat a traves del motos.net.
espero poder fer alguna sortida aviat amb vosaltres (tot i ke anira limitada i no en se gens...)
salut! un saludo compiii y bienbeniuuuuuuu
|
|
|
|
Invitado
Invitado
|
Tema: Re: salut gironins! Dom Jul 13 2008, 00:42 |
|
|
Bienvenido Yamnis i por lo ke dices de ke no sabes trankilo ke por aki somos mas de uno ke no sabemos ir en moto solo nos montamos en ella i salimos a disfrutar de la carretera i de la compañia de gente super enrrollda a ver si montamos algo en serio i te vienes
|
|
|
|
fz_nuhn
curbeando
|
Tema: Re: salut gironins! Dom Jul 13 2008, 01:07 |
|
|
primer de tot, holaaaa!!.... 2....no necesites ser un expert per fer surtidetes home, no crec que recreem cap gp!!!
i jo tinc la fazer i le portat limitada, i encara que ho estigui en tindras de sobre per començar!!!
benvingut jordi!!
prepara la moto!!!xD
.....
|
|
|
|
explain
vendo pegatinas
|
Tema: Re: salut gironins! Dom Jul 13 2008, 03:25 |
|
|
benvingut per aqui com ja t´han dit,no cal que siguis cap expert per disfrutar de la moto.jo no nomes disfruto la moto.tambe la compañia,el paisatje,l´esmorzar etc.........
|
|
|
|
Invitado
Invitado
|
Tema: Re: salut gironins! Dom Jul 13 2008, 04:00 |
|
|
Bones company i benvingut es tracta de gaudir, fer un volt sentir-nos be amb la moto i sobrtot TORNAR A CASA TAL I COM HEM SORTIT
a més en aquestes sortides, apart de la collunuda companyia, paisatges i esmorzars, ens passen mil i una històries, només has de veures els post de l'apartat KDD i RODD
vinga i trankil, que aqui s'espera a tothom
vsssssssssssssssss
|
|
|
|
Wolw
vendo pegatinas
|
Tema: Re: salut gironins! Dom Jul 13 2008, 04:53 |
|
|
Benvingut Jordi!
|
|
|
|
juakinen
curbeando
|
Tema: Re: salut gironins! Dom Jul 13 2008, 06:16 |
|
|
Benvingut
y salut!!!
|
|
|
|
ninaensucrada
a ver quien me despegatina
|
Tema: Re: salut gironins! Lun Jul 14 2008, 22:59 |
|
|
- yamnis escribió:
- encara no m'havia presentat pq encara espero la moto... ara si tot va be la podre recollir la setmana vinent. soc en jordi, visc a banyoles i espero una yamaha fazer (any 2002). us he trobat a traves del motos.net.
espero poder fer alguna sortida aviat amb vosaltres (tot i ke anira limitada i no en se gens...)
salut! Benvingut!!
Estas al millor lloc!!Per experiéncia propia et diré que són uns senyors!!!Jo vaig limitada i ni t'explico lo de novata.... i sempre que surto amb ells un 10!!! Anem a un bon ritme(jo més a poc a poc ) i sempre s'espera a tothom...t'ajuden...t'ensenyen...total que són uns cracks!! Prova un dia i veuras com repeteixes!!!
|
|
|
|
Invitado
Invitado
|
Tema: Re: salut gironins! Mar Jul 15 2008, 08:07 |
|
|
merci a tothom per la benvinguda! ara falta tenir la moto, que encara no m'han dit res de motoexpert... no se si l'estan preparant, o es que no me la donen mentrestant us anire
|
|
|
|
ninaensucrada
a ver quien me despegatina
|
Tema: Re: salut gironins! Sáb Ago 09 2008, 22:47 |
|
|
Un plaer haver-te conegut "in person"
|
|
|
|
Invitado
Invitado
|
Tema: Re: salut gironins! Dom Ago 10 2008, 00:47 |
|
|
igualment!! et dec una coca cola pels adhesius. ens veiem a la carretera!!
Última edición por yamnis el Dom Ago 10 2008, 18:02, editado 2 veces
|
|
|
|
Jesuu
vendo pegatinas
|
Tema: Re: salut gironins! Dom Ago 10 2008, 02:23 |
|
|
Bienvenido Yannis, cuando te apuntes a alguna salida de las que organizamos, comprobaras por ti mismo que en este grupo que formamos prima la seguridad y la compañia, intentamos disfrutar al maximo de la moto, pero tambien de las personas, asi que ya sabes.
Un saludo.
|
|
|
|
Invitado
Invitado
|
Tema: Re: salut gironins! Dom Ago 10 2008, 04:36 |
|
|
Bienvenido Jordi y enhorabuena por la adquisicion....( otra yamaha ) Espero coincidir en alguna salida y conocer en persona a la peña .
|
|
|
|
Invitado
Invitado
|
Tema: Re: salut gironins! Dom Ago 10 2008, 06:32 |
|
|
yo ya he conocido a unos pocos en ruta y son geniales! asi que me imagino que el resto lo seran tambien a ver si aprendo y voy un pelin mas ligero, ke parecia que iba marcha atras...
saludos!
|
|
|
|
Contenido patrocinado
|
Tema: Re: salut gironins! |
|
|
|
|