ninaensucrada
a ver quien me despegatina
|
Tema: 1 de juny de 2010 Jue Feb 09 2012, 05:24 |
|
|
Aquesta és la data del meu últim missatge..Encara estava embaraçada!!! Ja ho se...no tinc perdó peró que sapigueu que encara que no passi per aquí sempre us porto al cor Que hi ha molts moments que us trobo a faltar.. Bé,durant aquest temps la meva vida hi ha hagut uns quants canvis: -Venta de la Hornet -Trasllat de pis -Maternitat(una experiéncia impresionant!!) -Canvis a la botiga De tots n'he tret alguna cosa bona... Continuo enamorada de les motos amb un mono impresionant peró amb el peke de moment no em deixen... I poc més,no us prometo que a partir d'ara postejaré cada dia peró intentaré anar-vos visitant.. Un petonás!!
|
|
Wolw
vendo pegatinas
|
Tema: Re: 1 de juny de 2010 Jue Feb 09 2012, 05:37 |
|
|
- ninaensucrada escribió:
- Aquesta és la data del meu últim missatge..Encara estava embaraçada!!!
Ja ho se...no tinc perdó peró que sapigueu que encara que no passi per aquí sempre us porto al cor Que hi ha molts moments que us trobo a faltar.. Bé,durant aquest temps la meva vida hi ha hagut uns quants canvis: -Venta de la Hornet -Trasllat de pis -Maternitat(una experiéncia impresionant!!) -Canvis a la botiga De tots n'he tret alguna cosa bona... Continuo enamorada de les motos amb un mono impresionant peró amb el peke de moment no em deixen... I poc més,no us prometo que a partir d'ara postejaré cada dia peró intentaré anar-vos visitant.. Un petonás!! Rebenvinguda Nina!
Jo també he estat un temps desconectat, i pel que sembla per aquí hi ha molt poc moviment, no pateixis si no entren de seguida a dir-te hola (passen molt de tant en tant).
M'alegro molt veure que tot va bé i tot i que no tinguis moto no t'oblidis d'anar passant de tant en tant per aquí per alegrar-nos una mica el foro, eh?
Una abraçada i un petonàs per al petit!
|
|
explain
vendo pegatinas
|
Tema: Re: 1 de juny de 2010 Jue Feb 09 2012, 06:54 |
|
|
hey nina, cuant de temps sense saber de tú.un petó per tu y per el baby que ja no deu ser tan baby moltes vegades quan passo per davant de la botiga m´enrecordo de tu .té raó en wolw, aixó está super parat.i la veritat, jo passo d´obrir posts per postejar sol
|
|
Jesuu
vendo pegatinas
|
Tema: Re: 1 de juny de 2010 Jue Feb 09 2012, 09:27 |
|
|
Hola Nina, me alegro mucho de verte por aquí espero que todo vaya bien o al menos lo mejor posible, eso eso, pasa un poco mas a menudo por aquí a ver si esto se anima un poco que últimamente esta paraillo paraillo
|
|
Contenido patrocinado
|
Tema: Re: 1 de juny de 2010 |
|
|
|
|