|
|
|
Autor |
Mensaje |
Invitado
Invitado
|
Tema: Re: Jau "Xironins", es pot?? Vie Abr 24 2009, 10:19 |
|
|
- NUNETTA escribió:
- absolut-gsxr escribió:
Hola Núria benvinguda a aquesta casa. Esperem veure´t en alguna sortida
Aprofito per dir-te que tenim alguna cosa en comú.;
Dius que condueixes una Tortuga, jo entre setmana també jejeje.
Peró els caps de setmana la cambio per un llebra molt ràpida
Ottia com mola la tortuguetaaaa!! jo em vull treure el carnet de camió peró nosé si timndré collons de fer moure una tortuga com la teva!! xDDDD
Nunetta sense cap anim de polimitzar res de res pero hi-ha un dit que diu que els homes tenen dos cullons pero las dones dos o-varis
|
|
|
|
Invitado
Invitado
|
Tema: Re: Jau "Xironins", es pot?? Vie Abr 24 2009, 10:26 |
|
|
Y un altre detallet aqui tothom hola nuneta que tal com estas i cap de vosaltrees te el detall de penjarli la foto de la tortugeta com deu mana
Ja u fare jo va:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
|
|
|
|
Calambre
a ver quien me despegatina
|
Tema: Re: Jau "Xironins", es pot?? Vie Abr 24 2009, 10:33 |
|
|
Benvinguda Nuneta!!!
Haurem de crear un post permanent per que ens expliquis aquests viatges tan guapos que t´has fet
Has anat a la illa de man?? aixo si que ha de ser una canya..
|
|
|
|
Invitado
Invitado
|
Tema: Re: Jau "Xironins", es pot?? Vie Abr 24 2009, 11:06 |
|
|
- Calambre escribió:
- Benvinguda Nuneta!!!
Haurem de crear un post permanent per que ens expliquis aquests viatges tan guapos que t´has fet
Has anat a la illa de man?? aixo si que ha de ser una canya.. Calla, calla...no m'en parlis del TT.. al 2007 havia d'anar-hi, ja tenia el ferry pagat de liverpool a la illa i tornada i el camping pero vai caure i el viatge de la meva vida a pendre pel cul i casi 400e també!! amés era l'any del centenari i venia unperiodista de tve1 a rodar el viatge...en fi, desde akell dia no e tornat a viatjar xDDD Estik traumada!! Cuantes llagrimes vai deixar caure...semblava k sem enfonces el mon...buenu apart d'aixó tampoc e viatjat xké la vida a vegades es complica força... pero wenu, ja vindrán temps millors!! akest any si puc em toca GP DE MISANO...i al TT, mmmmm pos tink 29 anys, abans dels 35 he de anar-hi, i tornar a nurburg i anar a assen, i a tants llocs....xD temps al temps k fins als 69 jo vai en moto...xDDDDDDD
|
|
|
|
Invitado
Invitado
|
Tema: Re: Jau "Xironins", es pot?? Vie Abr 24 2009, 11:08 |
|
|
Asias spiker x lo de la foto...k deu t'ho pagui!! :P
|
|
|
|
Calambre
a ver quien me despegatina
|
Tema: Re: Jau "Xironins", es pot?? Vie Abr 24 2009, 11:20 |
|
|
- NUNETTA escribió:
- Calambre escribió:
- Benvinguda Nuneta!!!
Has anat a la illa de man?? aixo si que ha de ser una canya.. Calla, calla...no m'en parlis del TT.. al 2007 havia d'anar-hi, ja tenia el ferry pagat de liverpool a la illa i tornada i el camping pero vai caure i el viatge de la meva vida a pendre pel cul i casi 400e també!! amés era l'any del centenari i venia unperiodista de tve1 a rodar el viatge...en fi, desde akell dia no e tornat a viatjar xDDD Estik traumada!! Cuantes llagrimes vai deixar caure...semblava k sem enfonces el mon...buenu apart d'aixó tampoc e viatjat xké la vida a vegades es complica força... pero wenu, ja vindrán temps millors!! akest any si puc em toca GP DE MISANO...i al TT, mmmmm pos tink 29 anys, abans dels 35 he de anar-hi, i tornar a nurburg i anar a assen, i a tants llocs....xD temps al temps k fins als 69 jo vai en moto...xDDDDDDD
Pues una verdadera putada haver patit una caiguda amb tot preparat... Aquell any un company de feina hi va anar amb Harley; em va dir que es el mes genial que havia fet en moto Com tu dius tens mooooooolts anys per fer ho realitat
|
|
|
|
Contenido patrocinado
|
Tema: Re: Jau "Xironins", es pot?? |
|
|
|
|
|